با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران

آ

  • آزمون فریدمن شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]

  • آموزش عالی بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]

  • آموزش های دانشگاهی بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

ا

  • ارزیابی عملکرد استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]

  • ارزشیابی پژوهش به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]

  • ارزشیابی پژوهشگر به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]

  • ارزشیابی دانشگاه‌ها به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]

  • اساتید ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]

  • استراتژی شخصی‌سازی بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصی‌سازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]

  • اسیدهای‌چرب امگا-3 تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنی‌سازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سال‌های2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]

  • اعضای هیأت علمی بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]

  • الگوی سیبرنتیک بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]

ب

  • بازخورد 360 درجه استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]

  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه راهبردی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]

  • بهسازی بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]

پ

  • پایه ی ابتدایی سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]

  • پژوهانه گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیب‌شناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]

ت

  • تاریخچۀ وب‌معنایی کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]

  • تبریز ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]

  • تحلیل شبکه اجتماعی مطالعه هم استنادی پروانه‌های ثبت اختراع در حوزه خالص‌سازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]

  • تحلیل شکاف تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنی‌سازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سال‌های2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]

  • تخم‌مرغ تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنی‌سازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سال‌های2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]

  • ترکیبات هیدروکربنی مطالعه هم استنادی پروانه‌های ثبت اختراع در حوزه خالص‌سازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]

  • تنکابن بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

  • تهران-کتابخانه‌های عمومی بررسی خدمات ویژه در کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]

  • تهران-کتابخانه‌های عمومی ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]

چ

خ

  • خدمات ویژه بررسی خدمات ویژه در کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]

  • خدمات ویژه ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]

  • خلاقیت بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]

  • خلاقیت سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگی‌های شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]

  • خلاقیت سازمانی بررسی ارتباط‌ بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]

د

  • دانش سنجش میزان به کارگیری مؤلفه‌های مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]

  • دانشگاه پیام نور بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

  • دانشگاه پیام نور سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]

  • دانشگاه پیام نور تحلیل محتوایی و ساختاری وب‌سایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاه‌های جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

  • دانشگاه تهران.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

  • دانشگاه خوارزمی برنامه راهبردی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]

  • دانشگاه شاهد گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیب‌شناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]

  • دانشگاه علامه طباطبائی گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیب‌شناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]

  • دانشگاه علوم پزشکی تیپ 1 ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]

  • دانشگاه‌های مجری آموزش از دور بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]

  • دگردیسی اطلاعات دگردیسی اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]

ر

  • راهبردهای کدگذاری بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصی‌سازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]

  • رتبه بندی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]

  • ریسرچ‌گیت تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • رضایت شغلی بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]

  • روش های آماری شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]

ز

س

  • سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بررسی خدمات ویژه در کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]

  • سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]

  • سازمان کارآفرین بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]

  • سرقت ادبی ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]

  • سرقت علمی سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]

  • سطح خوانایی سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]

  • سواد اطلاعاتی بررسی ارتباط‌ بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]

ش

  • شاخص اچ به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]

  • شاخص‌های استنادی تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • شاخص‌های آلتمتریکس تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • شبکه اجتماعی دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

  • شبکه هم ‏تألیفی دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

  • شرکت سیمکات آذربایجان بررسی ارتباط‌ بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]

  • شمای چارچوب توصیف منبع وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]

ص

  • صداقت سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]

ط

ع

  • علم ‏سنجی دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

  • علم‌سنجی کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصی‌سازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]

  • عناصر ساختاری تحلیل محتوایی و ساختاری وب‌سایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاه‌های جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

  • عناصر محتوایی تحلیل محتوایی و ساختاری وب‌سایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاه‌های جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

  • عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]

  • فرمول فلش /دیانی سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]

  • فرمول گانینگ / دیانی سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]

  • فناوری اطلاعات بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

  • فناوریهای اطلاعاتی دگردیسی اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]

ک

  • کتابخانه دیجیتال تحلیل محتوایی و ساختاری وب‌سایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاه‌های جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

  • کتابخانه عمومی مرکزی تبریز ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]

  • کتابخانه مرکزی ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]

  • کتابخانه مرکزی برنامه راهبردی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی برنامه راهبردی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]

  • کتابخانه‌‌های دانشگاهی کرمان استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]

  • کتابخانه‌های عمومی دگردیسی اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]

  • کتابخانه‌های عمومی بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]

  • کتابخانه‌های عمومی تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]

  • کتابدار ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]

  • کتابداران دگردیسی اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]

  • کتابداران بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]

  • کیفیت خدمات تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]

  • کیفیت خدمات عمومی ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]

  • کنترل و نظارت سنجش میزان به کارگیری مؤلفه‌های مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]

گ

  • گراندد تئوری به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]

ل

  • لایب کوآل تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]

  • لایب کوال (مدل) ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]

م

  • مجلات علمی‫ پژوهشی علوم ورزشی دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

  • مدیریت پژوهش گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیب‌شناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]

  • مدیریت دانش سنجش میزان به کارگیری مؤلفه‌های مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]

  • مدیریت دانش وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]

  • مدیریت دانش بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصی‌سازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]

  • مدیریت دانش سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگی‌های شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]

  • مدیریت دانش بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]

  • مدیریت دانشکده بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]

  • مقاله پراستناد تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • مقاله داغ تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • موانع فناورانه بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

ن

  • نرم افزار .SPSS شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]

  • نگرش سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]

  • نهادکتابخانه‌های عمومی تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]

  • نوآوری سازمانی بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]

  • نوشته های فارسی سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]

و

  • وب آو ساینس تأثیر شاخص‌های ریسرچ‌گیت بر افزایش میزان استناد مقاله‌های برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه‌ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]

  • وب‌سایت تحلیل محتوایی و ساختاری وب‌سایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاه‌های جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

  • وب معنایی وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]

  • وب‌معنایی کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]

  • ویژگی‌های شخصیتی سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگی‌های شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]

ه

  • هستی شناسی وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]

  • هم استنادی پروانه‌‌های ثبت اختراع مطالعه هم استنادی پروانه‌های ثبت اختراع در حوزه خالص‌سازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]

  • هوش هیجانی سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگی‌های شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]